Far from Heaven
In het Connecticut van de jaren 50 worden Cathy en Frank, het toonbeeld van een suburbia-gezin, geconfronteerd met een huwelijkscrisis en oplopende raciale spanningen. Cathy’s moeilijke keuzes veroorzaken roddels binnen de gemeenschap en verschillende levens worden voorgoed veranderd.
Met de Technicolor melancholie van Douglas Sirk’s melodrama’s wordt Far From Heaven gedreven door een verlangen naar liefde in een tijdperk vol vooroordelen. Julianne Moore is een beeldschone huisvrouw uit de jaren 50 die op meesterlijke wijze de façade van huiselijk geluk doorbreekt.