Iconische auteur Jim Jarmusch keert terug naar de anthologiefilm met een werk dat bol staat van ironische observaties over het gezin. Met een sterrencast (waaronder een heerlijk verfomfaaide Tom Waits) vindt dit eigenzinnige drieluik universele waarheden in eigenaardigheden.