Flux Gourmet
Jan runt het Sonic Catering Institute, een retraite voor kunstenaars die zich bewegen tussen avant-garde muziek en excentrieke culinaire creaties. Momenteel woont er een performance-collectief dat verstrikt raakt in machtsconflicten, wat leidt tot toenemende persoonlijke en creatieve spanningen.
Peter Stricklands nieuwste werk, gepresenteerd in een culinaire geluidsstudio, biedt opnieuw een barokke ervaring. De film is een heerlijke fusie van gastronomie en groteskheid, wat herinnert aan Peter Greenaway, met de mysterieuze Griekse Weird Wave-actrice Ariane Labed in de hoofdrol. Smakelijk!