De eerste aflevering van Rachel Lang’s Ana Trilogie is een verkenning van de overgang van adolescentie naar volwassenheid en de bijbehorende onzekerheid. Deze Zilveren Luipaard-winnaar was het begin van de samenwerking tussen Lang en Salomé Richard, wat uitgroeide tot Baden Baden.