Forest of Bliss
De grote Amerikaanse etnografische filmmaker Robert Gardner overleed in 2014 en liet een erfenis van innovatief werk na dat een lijn trekt tussen filmmakers als Jean Rouch en Werner Herzog. Deze prachtige, contemplatieve verkenning van een Indiase stad behoort tot zijn vele baanbrekende films.