Four Roads
Alice Rohrwachers lockdown-film ontsnapt aan de claustrofobie van videogesprekken en zoekt verbinding aan de hand van een zoomlens. In dit humanistische juweeltje onder de Italiaanse zon, legt ze haar buren vast op tactiele 16mm-film, begeleid door haar eigen tedere vertelling.