Four Weddings and a Funeral
De verlegen Londenaar Charles is een afstandelijke man: hoe meer bruiloften hij bezoekt, hoe minder hij wil trouwen – tot hij op een bruiloft de Amerikaanse Carrie ontmoet. Ondanks zijn pogingen om de liefde te ontwijken, wordt hij na één begrafenis en drie bruiloften halsoverkop verliefd op haar.