Fragment 53
Het doet denken aan Joshua Oppenheimers’ The Look of Silence; deze gevierde documentaire visualiseert de essentiële vragen over het menselijke vermogen voor oorlog. Een duister, meeslepend onderzoek naar de levende geschiedenis van het bloederige interne conflict in Liberia.