Freak Orlando
Filmiconen Delphine Seyrig en Magdalena Montezuma schitteren in deze uiterst vrije en bizarre verfilming van Virginia Woolf. Met beelden van een nieuwe, decadente glamour, voortkomend uit verering, seks en commercie, duikt regisseur Ulrike Ottinger in de transhistorische wirwar van Orlando.