From What is Before
Lav’s Golden Leopard winnaar in Locarno is een epische herinnering aan een overgangsperiode die de tijd van Ferdinand Marcos’ dictatuur markeerde. De filmstructuur ontplooit zich rustig maar krachtig; terwijl het steeds complexer, politieker en emotioneler wordt.