Fundamentally Happy
Twintig jaar geleden waren Habiba en Eric buren. Wanneer Eric haar huis opnieuw bezoekt en haar daar nog steeds met haar man aantreft, verandert wat een vriendelijk weerzien lijkt in de geleidelijke onthulling van een pijnlijk geheim uit het verleden.
Twee decennia is niet lang genoeg om de smaak van rozenwater, de geur van sigaretten, of het spoor van misbruik te vergeten. Cinematograaf Christopher Doyle maakt poëtisch gebruik van licht en schaduw, afhankelijk van degenen die de waarheid onder ogen kunnen zien en degenen die dat niet kunnen.