Further Beyond
Molloy & Lawlor, een van onze favoriete filmmakersduo’s, presenteren een originele anti-biopic. Na hun revisionistische misdaadfilm Helen, verkennen ze nu in hun eerste documentaire identiteit en ruimte, terwijl ze op speelse wijze de essentie van filmtaal ontleedden. En het is nog grappig ook!