GABY BABY DOLL
Schrijfster-regisseuse-actrice Sophie Letourneur maakte indruk in de Franse filmwereld als auteur voor feminisme. Haar nieuwste film, met in de hoofdrol Lolita Chammah (dochter van Isabelle Huppert!), is zowel slapstick-komedie als zachte romantiek: een moeilijke les in eenzaamheid of gezelschap.