Teri en haar vriendin Tiahna proberen een weg te banen door de chaotische wereld van Los Angeles’ Skid Row, een buurt die bekend staat als de daklozenhoofdstad van Amerika. Terwijl Tiahna zich er comfortabel lijkt te voelen, wordt Teri gedreven door een krachtig verlangen om er weg te komen.