Gasoline Rainbow
Regisseursduo Ross Brothers herinterpreteert de roadmovie met de volgende generatie buitenbeentjes en maakt een coming-of-age film die draait op vrij gevoel. Gasoline Rainbow bruist van vriendschap en de verwachting van het moment en is een mooie herinnering aan wat belangrijk is en wat echt is.