Gerhard Richter Painting
Met elke veeg, streek en schraap krijgen de enorme abstracte schilderijen van Gerhard Richter vorm voor onze ogen in de hypnotiserende minimalistische documentaire van Corinna Belz. Een uniek kijkje in de studio van de afgesloten Richter, een van de grootste kunstenaars van de twintigste eeuw.