God is Shy
Deze suggestieve korte animatiefilm, die de diepste geheimen van het universum weet te verpakken, werpt een blik op ondoorgrondelijke mysteries. Met een onverwachte mix van prachtig kleurrijk ontwerp en griezelige kosmische horror tuurt _God is Shy _ in de afgrond en merkt dat die terugstaart.