In het Engeland van de jaren ’30 komen rijke mensen samen voor een weekend dat wordt georganiseerd door Sir William McCordle en Lady Sylvia in hun jachtresort. Maar wanneer Sir William vermoord wordt in de bibliotheek, zijn de oplettende bedienden er zeker van dat alle aanwezigen een motief hebben.
De grote Amerikaanse filmmaker Robert Altman werkte met een script van Julian Fellowes, bedenker van Downton Abbey, en stak het water over voor deze veelgeprezen, donkerkomische en satirische whodunnit. Een historische film met een sterrencast met onder andere Kristin Scott Thomas en Emily Watson.