Group Marriage
De feministische, slimme sekskomedie van Stephanie Rothman biedt softcore-scènes met dartelende lichamen, een orgie van brutale dubbelzinnigheden en meer! Deze levendige film beschouwt de erotische en huishoudelijke emancipatie van vrouwen als het begin van geluk voor iedereen.