Guilty Bystander
Niet zo bekend als hij zou moeten zijn; Joseph Lerner regisseerde vier noirfilms tussen 1947 en 1951. Een hiervan is Guilty Bystander: een met drank gevulde en paranoïde onafhankelijke film, die zich afspeelt in de groezelige straten van New York City.