Hail
Met opvallende beelden en filmische tact toont Hail de strijd van het leven na de gevangenis. Op basis van getuigenissen van een voormalige gevangene werd dit docudrama, waarin geweld en tederheid in gelijke mate worden afgebeeld, met veel lof ontvangen op festivals van over de hele wereld.