Halley
Een hit op het festivalcircuit: het wordt afgespeeld in Sundance en Rotterdam. Deze Cronenbergse body-horrorfilm is geen gemiddelde zombieflick. Het is verdorven en gruwelijk. De essentie is in wezen een karakterstudie van de levende doden, die het fysieke bestaan van één vervreemde man onderzoeken.