Hamlet Goes Business
Nadat hij al eerder Dostojevski bewerkte voor zijn debuut nam Aki Kaurismäki nu Shakespeare onder handen voor een radicale, noir-achtige benadering van het Deense toneelstuk. Hamlet Goes Business is een gortdroge, anarchistische satire op de zakenwereld, gefilmd in modernistisch zwart-wit.