Hanagatami
Lente, 1941. De zestienjarige Toshihiko gaat naar school in het kuststadje Karatsu, waar zijn tante zorgt voor zijn zieke neef. Te midden van de natuur en cultuur bij de kust wordt Toshihiko al snel vrienden met andere bijzondere adolescenten.