Harvest
Athina Rachel Tsangari creëert een betoverende allegorie die een sfeervol volksverhaal ontleent aan een landelijke idylle. Terwijl in de film de zaden van het moderne kapitalisme gezaaid worden, oogst Sean Price Williams horror en schoonheid uit de aarde met wervelende, meeslepende cinematografie.