Hôtel des Amériques
André Téchiné’s psychologische en emotionele stijl schittert in dit romantische melodrama, het begin van zijn vele samenwerkingen met Catherine Deneuve. Het zware liefdesverhaal speelt zich af in resortdorp Biarritz waar klasse, verdriet en jaloezie de boventoon voeren.