House on Bare Mountain
Een vergeten curiosa in de geschiedenis van trash cinema, House on Bare Mountains is een vroege jaren ’60 nudie-cutie waarin Hollywood modellen monsters ontmoeten de rest chaos is. Naïeve, dramatische verhaallijnen worden gebruikt als zeer ongepaste excuses voor naaktheid.