Human Factors
Het echtpaar Nina & Jan gaan in zee met een politieke klant met het reclamebureau waarvan ze mede-eigenaar zijn. Dit dwingt hen hun botsende karakters onder ogen te zien. Om aan de oplopende spanningen te ontsnappen nemen ze de kinderen mee op vakantie. Een inbraak brengt echter alles uit evenwicht.
Dit scherpzinnige drama van Ronny Trocker onthult sociale malaise met een precisie die doet denken aan Michael Haneke, en verbrijzelt de glanzende façade van een middenklasse gezin. In een wereld die scheefgegroeid is door onophoudelijke online communicatie, raakt een doorsnee gezin de weg kwijt.