Patrick Wang drukt zijn stempel op het landschap van de onafhankelijke Amerikaanse cinema met dit indrukwekkende zelf-gedistribueerde debuut, waarin de schrijver-regisseur ook de hoofdrol speelt. De film is een familiedrama over opgroeien, overleven, verlies en verdriet.