Incoherence
Een leraar verbergt zijn pornografische tijdschrift voor een studente. Een jogger steelt melk en geeft de krantenbezorger de schuld. Een dronken man zoekt ’s avonds laat wanhopig naar een openbaar toilet. In drie afleveringen ontdekken drie respectabele mannen dat ze zich misdragen.
Met zijn kenmerkende mix van satire en maatschappijkritiek is deze gevatte afstudeerfilm van Parasite-auteur Bong Joon Ho een heerlijke opmaat voor een illustere carrière. Incoherence contrasteert publieke rechtschapenheid met privé-ondeugd en onthult brutaal de Koreaanse elitaire hypocrisie.