Ingrid Goes West
Ingrid is een sociale media stalker met ervaring in het verwarren van “vind-ik-leuks” voor zinvolle relaties. Taylor is een influencer wiens gecureerde levensstijl Ingrid’s nieuwste obsessie wordt. Wanneer Ingrid naar LA verhuist, slaagt ze erin zich in het leven van de socialmedia-ster te nestelen.
Onder de Californische zon, maar ook in de donkerste diepten van obsessie, is Ingrid Goes West een satire die onze giftige relatie met sociale media aankaart. Aubrey Plaza’s titelrol, een Insta-stalker, is even gestoord als gelaagd, waardoor de grenzen tussen empathie en medelijden vervagen.