January
Na de moord op zijn vrouw lopen Horatio en zijn minnares weg naar een huisje op het platteland. Horatio wordt verscheurd door schuld en herinneringen. Ondertussen vraagt zijn minnares Lucretia zich af of ze bij hem wil blijven.
Adrián González’s debuutfilm—de eerste film van een regisseur uit Michoacán—geeft ons een voyeuristische rol, terwijl we het einde van een relatie aanschouwen. Na een “crime passionel” moeten twee geliefden de consequenties van hun acties onder ogen zien en hun grenzen bewaken.