Just a Sigh
In de korte pauze tussen optredens in Calais maakt actrice Alix (Emmanuelle Devos) snelle uitstapjes naar Parijs. In de trein ontmoet ze een mysterieuze buitenlander (Gabriel Blyme) en, tijdens de meest vergankelijke middag, stelt ze zich voor hoe de toekomst anders kan zijn.