Kaboom
Kaboom, Gregg Araki’s heerlijk gestoorde verkenning van sciencefiction, duikt in de geest van een hallucinerende eerstejaarsstudent om zijn eigen draai te geven aan de sekskomedie op de universiteitscampus. Dit is indie cinema op zijn seksueel provocerendst, onnozelst en losbandigst!