Kirikou and the Men and Women
De derde film toegewijd die toegewijd is aan het schattige karakter Kirikou, een Afrikaans kind die een geanimeerd fenomeen werd, van de geprezen Michel Ocelot! Je wordt behekst en betoverd door de originaliteit van het verhaal dankzij de simpele maar weelderige tekeningen en de levendige kleuren.