L'avance
Na een samenwerking met mode-icoon Virgil Abloh mijmert rising star Djiby Kebe over de transactionele kunstwereld in dit scherpe debuut. L’avance zit vol onbehagen en geeft met vitaliteit en een nieuwe stijl kleur aan de existentiële dilemma’s van een kunstschilder uit de Afrikaanse diaspora.