In een landhuis geven vier vrienden zich over aan gulzigheid en vleselijke lusten, met als doel zichzelf dood te eten. Hun hedonistische bezigheden raken verstrengeld met ontmoetingen met lokale vrouwen, waaronder een brutale lerares, met alle gevolgen van dien.
De Franse pers was in rep en roer toen deze culinaire cultklassieker van Marco Ferreri uitkwam. De film zet de burgerlijke overconsumptie en het begrip van goede smaak op de hak met een afstotelijk verdorven festijn. Michel Piccoli en Marcello Mastroianni zijn op hun perverse best.