La grazia
Paolo Sorrentino’s stijlvolle drama speelt zich af binnen de prachtige muren van grootse paleizen en presidentiële residenties en reflecteert over vaderschap, nalatenschap en twijfel. Toni Servillo, winnaar in Venetië, speelt een nationaal leider die wordt gekweld door een onmogelijk moreel dilemma.