Letters to Max
Eric Baudelaire’s rijke en speculatieve essayfilm is een roerende meditatie van een natie, die ook het begin van een ongewone vriendschap markeert. Met echos van Chris Marker’s Letters from Siberia is deze festivalhit uit 2014 een verkenning van het onverkenbare aan de hand van correspondenties.