In dit meesterwerk van Mahamat-Saleh Haroun glinsteren de buitenwijken van N’Djamena met een levendigheid die brutale vooroordelen verloochent. Een ode aan de veerkracht van Tsjadische vrouwen tegenover patriarchale wreedheid. Dit drama draagt de helende warmte van de omhelzing van een moeder.