Listen Up Philip
In de gedurfde donkere komedie van Alex Ross Perry schitteren Jason Schwartzman, Elisabeth Moss en Jonathan Pryce in een verhaal dat onverwachte wendingen neemt. De film biedt een commentaar op de verwerpelijke, narcistische schrijversfiguur, doordrenkt met scherpe humor en diepe reflecties.