De 7-jarige Sasha heeft altijd geweten dat ze een meisje is. Sasha’s familie heeft onlangs haar genderidentiteit geaccepteerd, omarmt nu hun dochter en spannen zich in om verouderde normen aan te vechten en bevestiging te vinden in een kleine gemeenschap op het platteland van Frankrijk.
Dit baanbrekende portret van een jong transmeisje is gefilmd in cinéma vérité-stijl en volgt een gezin dat strijdt tegen onverdraagzaamheid en bureaucratie. Sébastien Lifshitz’ openhartige maar genuanceerde studie van genderdysforie mondt uit in een zinderende reflectie op identiteit.