Lost and Beautiful
Pulcinella, een dwaze bediende, wordt naar het huidige Campanië gestuurd om de laatste wens van herder Tommaso in vervulling te laten gaan: hij moet een jonge buffel genaamd Sarchiapone redden. In het koninklijk paleis van Carditello vindt Pulcinella de buffel en leidt hem naar het noorden.
Deze betoverende film begon als een portret van de beheerder van een Italiaans paleis, maar de vroegtijdige dood van het onderwerp transformeerde het project tot iets nog meer betoverends en surreëels. Martin Eden’s Pietro Marcello begint aan een raadselachtige reis door het bucolische Italië.