Maggie's Plan
Intellectuele en romantische breinbrekers botsen op geestige wijze in Rebecca Millers perfecte New Yorkse komedie, een juweeltje uit Greta Gerwigs acteercarrière. Gestructureerd rond een draaideur van relaties, herinterpreteert Maggie’s Plan op slimme wijze het moderne moederschap en gezin.