Wanneer de harmonie in een dorp wordt bedreigd door invloeden van buitenaf, moeten twee zussen vechten om hun volk te redden en de glorie van een zeemeerminnengodin aan het land terug te geven.
C.J. Obasi’s betoverende fabel, geïnspireerd door West-Afrikaanse folklore, luistert naar de sirenenzang van de zee. Lílis Soares, winnaar van een speciale juryprijs op Sundance, roept met zijn contrastrijke zwart-witcinematografie een betoverend beeld op van aquatisch spiritualisme.