Manufraktur
Peter Tscherkassky’s Manufraktur onderzoekt speels de materiële aspecten van celluloid en de relatie tussen beeld en medium. De architectonische fascinatie van de avant-garde filmmaker valt op door de temporele, sonische en materiële manipulaties van het filmmateriaal.