Matt and Mara
Canadese regisseur Kazik Radwanski riskeert open eindes en traceert met Matt and Mara de dubbelzinnige vormen die romantiek kan aannemen. Met verrassingen en oprechte lach van improvisatie verwoorden de hoofdrolspelers een zeldzame, ware aantrekkingskracht waarvoor normaal alleen clichés bestaan.