Maurice's Bar
De korte animatiefilm van Tzor Edery en Tom Prezman eist een stukje homogeschiedenis op en laat op ontroerende wijze een vergeten homobar herrijzen na de nazi-bezetting van Frankrijk. Een vitale en voluptueuze ode aan de radicale vreugde die durft te bloeien te midden van intolerantie.