Megalopolis
Een architect droomt ervan om de Big Apple om te vormen tot een utopie, maar de burgemeester heeft andere plannen. De visie van de architect strookt niet met de conservatieve idealen van de politicus, die zijn toevlucht neemt bij de georganiseerde misdaad om de architect ten val te brengen.
Francis Ford Coppola’s spectaculaire passieproject waaraan hij 30 jaar heeft gewerkt, getuigt van buitengewone visie en ambitie. Megalopolis tovert een corrupte samenleving tevoorschijn die op de rand van de afgrond staat en ensceneert een botsing tussen onrechtvaardigheid en idealisme.