Mekong Hotel
Twee jaar na zijn Palme d’Or overwinning voor Uncle Boonmee Who Can Recall His Past Lives, keert Apichatpong Weerasethakul terug met deze beklijvende docu-fictie hybride. De ingetogen Mekong Hotel is een indringende, folkloristische beschouwing over herinnering, verlies en spirituele transcendentie.